Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 23 July 2010

Veil

 Shaya tengah skodeng2 camne rupa bentuk veil yg Shaya akan pakai
Shebab nak kena match ngan konsep kat umah Shaya n umah Awak
Pastu nak kena tanya Acik Adda Shaya tu plak
Kan ke dia designer semua baju Shaya
Takut la tak shusuaikan
So Shaya jumpa la benda ni as reference

*sumber google


So dr situ Shaya akan adjust blk la
Based on our concept

Tuk Umah Awak rasanya elok yg BLUSHER mcm ni


Blusher: This is a short single layer veil which is usually worn over the face during the ceremony and then pulled back over the hair. Worn alone, or with a longer veil, this is a classic choice!



Tuk yg kat umah Shaya
Guna yg ELBOW LENGTH
Yang mcm ni la


Elbow: An elbow length veil is usually attached to a headpiece and extends down to your elbows. This is a very common length of veil for more causal weddings. Easy to wear and it covers, without overpowering you or the dress.

1 comment:

fLoRanCe said...

survey babe~~!!! heee....
ada sumber inspirasi utk aku...;p