Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Wednesday, 25 March 2015

Omey ku

Umur our lil cupcake ni dah genap 5 bulan
Dah pandai main-main ngan abg
Dah reti meniarap dengan betul

Berdiri tegak pun dah tegak
Pastu yang paling tak disangka
Pandai posing and pandang camera
Dia tau je nak buat aksi
Bila kita hala kan telefon ke arah dia



Nota kaki:

Shaya ada buat giveaway kat blog lagi 1
Siapa yang join
Secara automatik akan dpt diskaun RM5
Giveaway~Like, Follow And Win

1 comment:

AYuNG said...

memang comey

=)