Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Wednesday, 27 October 2010

Tolong Shaya

Kengkawan Shemua
Tolong Shaya
Shaya mencarik tukang makeup / mak andam / makeup artis
Untuk majlis kenduri Shaya
Ada shesiapa yg kengkawan nak rekomen kan?
1 utk mjlis kat sg besar
1 lg majlis kat melaka
Tulun..Tulun...

10 comments:

fairusmamat said...

Boleh. saya boleh tolong. Serius. Khemah (abg ipau punya), mak andam (anak buah saya). Melaka ek.. Bila?

SyidaGorjes said...

laki ko org melaka?bole aku dtg yg kat melaka je tak?heheheee

KSWSK said...

Syida
Boleh saja

Mamasya said...

Salam Wa...

bila langsungnya...Melaka kat mana?

cikbedahlaser said...

quiny bridal... sile cari blog desire queen...

ieda said...

waa x sabar akak niehhh .. x dpt lah tulun sbb akak jauh .. kalau dekat leh lahh kan .. aper2 punn akak doakan semoga berjalan dgn lancar :)

dilaOHdila said...

wah wa melaka erk, best tu. leh outdoor ngan TAMING SARI nih

Ciklinn said...

ipar saya pun bolehh butik dia kt sek19

♥Azie♥ said...

wa try tgk blog nie aizahkaman.blogspot.com ...kot2 dia boleh selesai masalah wa

Cho Zila said...

wa... bilani wa.. mesti cantik berseri2 tapi selalupun wa mekap sendiripun cantikjer...