Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 20 February 2012

Sorok

Ada la org tu
Dia nak kasi kad birthday
Tapi dia nak buat mcm cite
Hide n Seek

Dia pun sorok2 la cenggini

Dengan harapan
Shaya akan jumpa
Sudahnya
Setelah beberapa hari
Org tu kena la bagitau
Ada kad bday kat tepi freezer
hahahahaha

Suprise yang tak bape nak menjadi

8 comments:

Azueriena Norash said...

hahahha...len kali ckp kat dier..letak duit depan sampul surat tu...cpt skett jumper...hahahaha

~diAhOntHeblOg~ said...

hahahahaha...kesian die ko ni..xbek tau gelak..hahahhahaah

Syida said...

kesian kat org tu.hehehehe

Daddy Ziyyad said...

Romantik tauuuuuuuuuuuuuuuu...haha

lieyalatif said...

ha haha...ye la kak wa, kalo lieyapun sah2 tak nampak hahahahaah.....

eB ezrin said...

best :)

IntaNBerliaN said...

hihiii tp nmpk mcm sweet je ;-)

aReLaN said...

hahahaha...kalau saya pon tak sedar.lain la kalau magnet ada satu je kat peti pastu tetiba ada kad bday besar gedabak kan.