Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 12 April 2012

3 bulan

Slm buat shemua
Lama amat kan shaya bertapa
Alhamdulillah
Dengan izin Allah
Sesi pertapaan yg pertama dah pun nak tamat
MS pun dah tggl saki baki je lg
Doakan shaya n baby terus sihat yer kawan2



15 comments:

rzahira said...

congrats & take care.

Nana said...

alamak tlepas cite ni..tahniah wa!!

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

patutlahhh...
tahniah dari akak yekk...

Jasfyra said...

hoyeee!!! nk dpt baby..bestnya
akak jaga diri k..
alhamdulillah..dah nk masuk 2nd trimester

cikbedahlaser said...

owh.. tahniah kak wa... smoga sihat.. ibu n anak nye... :) good luck

atty's said...

patutlah lama wawa sepi..
kyatt doakan semoga semuanya sihat sejahtera..takecare ye wa

atty's said...

patutler lama wawa senyap jer.
semoga mummy dab baby sihat sejahtera..wa takecare ya

Syida said...

dah nampak perut ke? or masih kurus lg?

lieyalatif said...

dah agak dah bile akak senyap jek...

alhamdulillah...tahniah kak...jage diri ok!~

Naf naf said...

Congratz Kak Wa and Abg K..

aReLaN said...

lor...patut lama menyepi.hehehe..congrats kak!!!take care tau

~diAhOntHeblOg~ said...

tahniah wa!!!

Mamasya said...

Tahniah Wa.jaga kesihatan dan makan...moga Wa sihat...

Cho Zila said...

alamak lambat tauni.. anyway tahniah wa.. semoga dipermudahkan... akak doakan yang terbaik untuk wa...

Azueriena Norash said...

Alhamdulillah...dah 3 bulan yer wa..pejam celik jerkk mesti dah nmpak perubahan tang perut tu kan...rindu plak nak tengok wajah seri ibu preggy nie :)