Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 3 June 2014

Teething Molars Fever

Last week
3 hari Shaya EL
Asbabnya adalah
Our Khaleef Imran tak sihat
Memula tu demam jer
Pastu sekali dengan selsema n batuk
Yang paling merisaukan
Lepas kejenya asyik la muntah jer
Tido malam xlena sbb hidung tersumbat
Pastu asyik la nak berdokong jer
Melepek kata bahu kita

Memula ingatkan demam biasa
Sekali baru la perasan
Anak mummy demam sbb tumbuh gigi geraham
4 batang sekaligus
Padan la demam
Org besau pun ada yg demam masa tumbuh gigi geraham

Kalau refer kat gambar bawah ni
Gigi yang tumbuh tu adalah
First and second molar tuk lower teeth

1 comment:

My Aisy said...

ooo camtu ye gigi derang...bila tengok cam tak penuh cam kita...rasanya anak saya dlu pun demam masa tumbuh gigi geraham tu...