Monday, 27 December 2010

Putera Katak

Petang Shemalam
Tetiba rasa mcm terajin plak
Nak godek2 peyuk belangga kat dapur
Buat Kuih ni



 Dulu Time kecik2
Shaya panggil kuih ni kuih TELUR KATAK
hehehehehehe

Shaya bt tak byk pun
Sagu tu ada la dlm 3/4 cawan
Dan buatnya pun shenang dan shekejap jer
Cuma nak tunggu dia sejuk yg lama



3 comments:

atty's said...

kyatt suka sangat kuih nie..


pasal soalan wa tu gini :

wawa, kty update pakai email thru hp,
jadiknya wa setting signature email tuh

mcm hp kyatt otomatik dah ada signature
cuma kita cek on ke off signature nya

kalo kita letak on, setiapkali hapdet thru email dia otomatik keluar

sent from my nokia phone gitu..

gudluck wa.

Azueriena Norash said...

wahh kitorg panggil kuih sagu mata ikan...u panggil telur katak ehh...tapi aii lagi suker sago mata ikan yg ader santan n air gula tu...sedappp gilerrr

kakyong said...

lama betui tak masak kuih ni...