Friday, 15 August 2014

29 Weeks

Memula nak ucap
Selamat Hari Raya Aidilfitri tuk semua
Camne raya korang

Raya kami tahun ni serba sederhana jer
1st day raya kat Melaka
Yang paling seronok mestilah
Si Budak rambut bergelung-gelung tu

Mummy raya ni selow sket
Sbb dah semput
Poyot xde la besau mana pun
Tapi dia punya tahap ketidak upayaan tu
Sangat la tinggi

Skang Shaya dah pun 29 weeks
Petang ni stat buat check up yang fortnightly
Shaya pilih nak bersalin kat An-Nur Bangi tu jgk
Reason dia ialah
Setelah riki-riki
Hospital lain
Even kita pilih doctor pompuan
Masih ada possibility
Yang akan sambut anak kita tu nanti lelaki

Shaya pun mmg sgt puas hati ngan sevis Doctor Kamsiah
(Nnti Shaya citer yer 1st experience bersalin dl)

Adik sgt la active dlm perut Mummy
Tiap kali scan
Mcm-mcm aksi dia buat
Last scan haritu
Bila doctor ckp
Cuba tgk mata dia
Adik bukak mata
Bila doctor cerita psl kaki n tangan
Dia duk gerak-gerak kaki n tangan dia
Pastu time kira jari-jari tangan
Dia masukkan jari kat dlm mulut
Alahai Adik


No comments: