Wednesday, 8 June 2011

Tanda-Tanda Dah Dekat

Diatas adalah summary keywords dr blog Shaya pd bln lepas
Cuber perati betul-betut
Dzull de classique tu ada 14 hits
Ramai jgk erk yg suka guna khidmat Abg Dzull ni
Maybe shebab rege dia idak le mahal

Based on keywords tu
Shaya dpt simpulkan
Itu menandakan beberapa perkara utama bakal akan berlaku
Pertamanya ramai yang tgh giat bt preparation tuk majlis perkahwinan
So kena la tempah baju nikah and/ or bj tuk majlis bersanding

Keduanya plak ramai yang dah stat tempah baju raya
Either baju melayu or bj kurung

Almaklumlah
Tailor ni ada yg lg 2 bln nak raya dorang dah tak amik tempahan
Shebab takut tak sempat siap

Mcm kami haritu tempah bj melayu K
Tuk majlis kenduri 
siap sulam (leher, lengan ngan poket bj)
sepasang xlebih pun RM200
Lau kat Semua House yg sulam penuh cikai2 pun RM200++

K pakai Baju Melayu yg ditempah kat Dzull De Classique




1 comment:

Azueriena Norash said...

hmmm baju raya nie dah tempahh lummmm....aii punya dah siapp...tapi mcm nak tukar lainn plakk blehh gituu...hahahaha