Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 23 June 2011

ChurpChurp

Hajat dihati nak sambung cite Sabah
Tapi otak xleh nak pikir nak karang ayat
So citer benda yang simple2 dl la yer
Citer psl Churp-Churp plak
Shaya dah stat dpt Assignment
Ini la dia assignment yang Shaya dapat tu
Buat pun senang jer
Income pun boleh la
Dari xde kan


Sape yang lum join Churp-Churp ni
Moh le kiter yer
Nak join kat SINI

5 comments:

Cute MuM said...

oklah tue kak..
ada gak shedule tweet..
pasal iklan tue, cuba akak delete n letak balik semula..

Cute MuM said...

ok.. cute mum dah repair..

Cute MuM said...

register dulu kat http://abcdead.com

Daddy Ziyyad said...

Harapnya suatu hari nanti, saya dapat ber churp churp! :P

atty's said...

kyatt ni ikut mood je nak layan churp2