Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 25 July 2011

#blamethemuslims~apa ni??

Siapa ada twitter??
Perasan tak arini punya TT
Pesal leh kuar #blamethemuslims???
Balik2 nak salahkan muslim...
Please la..
Semua agama tu baik n mengajak ke arah kebaikan la weiii
memang dolllll tul la
Jgn la nak tunding2 kata agama org lain xbaik
N agama kita je yang baik

Shaya setuju dgn Eric University
Adik beradik Kardashian pun tak setuju

4 comments:

far_east said...

sekarang ramai orang agama lain suka salahkan Islam...kenapa yekkk?

tiefazatie said...

ntah pape je dorg nie..xopen otak dorg suh berfikir..erm..

KSWSK said...

@far_east
pemikiran dorang sempit..tu psl la sikit2 nak slh kan islam

KSWSK said...

@tiefazatie
betul tu