Saturday, 5 February 2011

Reception

Shalam Shemua..
Ni undangan buat shemua yer
Datang tau


Ni jemputan belah Awak Shaya...Belah lelaki

*kad jemputan ni mmg akan terlekat kat sini until 5hb Feb 2011. N3 baru kat bawah yer..

11 comments:

ieda said...

sonoknya .. wish kalau dpt dtg huhuhu

Ciklinn said...

tahniah sis..insyaalah kita datang..

Azueriena Norash said...

insyaallah kali nie aii datang tauuu....mmmuuuahhhssss

atty's said...

Insyallah wa..

☆ lieya latif ☆ said...

cantek kad kawin kak wa...insyaallah, kalo tade ape2 aral, lieya nak jugak kesane....

Yunus Badawi said...

Selamat pengantin baru buat Wawa dan bakal suami. Semoga kekal bahagia hingga ke syurga.

Terima kasih kerana menjemput kami.

♥nrina♥ said...

Terima kasih jemput. Tak sangka dekat melaka haha...

Insyaallah saya datang kalau ada kesempatan masa.

izman said...

Tahniah. menangis syaitan bila anak2 Adam mendirikan maasjid ni.

Bibu said...

congrats Wawa. sori sgt may b tak dpt dtg kesihatan tak mengizinkan sgt2 huhu..moga kalian sentiasa bahagia dan cepat2 timang anak ye!

Ruziawati Bukhari said...

salam wa.. tahniah.. Insya Allah t pegi..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam wawa...
nak mintak maaf sebab akak tak dapat dtg.. date tu kena minggu cik abang akak bertugas.. (kan ke cutinya sebulan 2 kali jek) dah tu.. date tu jugak sama date ngan besday anak bujang akak yg sorang tu.. rasa2nya memang tak dpt pegi.. harapan semoga majlis berjalan lancar ye wawa.. thanks sudi jemput akak.. & selamat pengantin baru untuk wawa & suami..