Thursday, 17 February 2011

Newly Wed


Last Saturday
Office Shaya ada buat shambutan tuk Tahun Baru Cina
Kami shemua diminta utk pakai bj kaler merah or maroon
Shaya pd asalnya mcm xmo datang 
Shebab mod nak kojer 
Blum mari

Tapi ntah camne minda ni mampu mempengaruhi hati
Makanya bersiap2 la Shaya tuk pegi keje
Walaupun bertolak dari rumah pun dah pukul 9am
Shaya masuk opis kul 9am 
Maknanya apa tu

Masuk lewat laaaa...
Teeeettttttt

Ni antara gambar2 shambutan CNY tu
Merah di merata tempat
Yang ni mmg special...Dewa jadi Hantu...hehehe
Antara menu yg disediakan
Tarian Singa pun ada..Dong..Dong..Cheng...

Ni ada benda yg lebih siokkkkk
Kan Shaya ckp memula td
Shaya mcm malas nak datang
Tapi terdatang jugak

Alkisahnya kami ada buat acara cabutan bertuah
Memula shekali cabutan tuk dapatkan hamper
Dengan lafaz bismillah
Shaya cabut Ang Pow

Yeayyyy...
Shaya dpt Ang Pow yg berisi hadiah hamper no 9
Hamper No 9

Than ada plak cabutan bertuah tuk dpt Ang Pow yg berisi duit
Ada 10 cabutan lau tak shilap Shaya
Tuk yang ni shiapa yg tak pakai bj mengikut tema
Dia tak layak tuk menang Ang Pow

Shaya tak berharap shangat tuk dpt Ang Pow ni
Shebab Shaya da dpt hamper
Cabutan pertama sampai la yg ke lima
Shaya duk concentrate la
Bila dah yg ujung2 
Shaya mcm leka..

Shekali MC bgtau
Cabutan yg terakhir
Shaya mcm dengar tak dengar jer
SALWA.....

Apa lg
Jerit la...
hahahhahahahaha...
Shemua ckp rezeki newly wed..

Ang Pow berisi hamper dan duit RM88



9 comments:

atty's said...

murah rezeki pengantin baru

SyidaGorjes said...

dah lama tak jumpa tok janggut ni.yela,keje kat opis orang islam,kan...

Ruziawati Bukhari said...

ye kak atty, murah rezeki pengantin baru ni

lisa_lisz said...

eeeeeee...rezeki ko kak!!
klu ko tak dtg genti nama aku naik!
harap cpt2la rezeki anak plak!!
Amin..

ATZ HOMESTAY said...

walaaaaa...manyakk siokk wo....gerak hati nko selalu mengena beb....mmg bertuah sgt ler....kann....kann...

kswsk said...

@atty's
alhamdulillah

kswsk said...

@Syida
Sana hari raya yg meriah

kswsk said...

@lisa
jgn lupa doakan jugak..

kswsk said...

@ATZ
ini bkn ikut hati yg mati...hehehehehe