Friday, 20 May 2011

Pening Lalat

Salam buat shemua
Sesi cuti2 Sabah Shaya dah selesai dengan jayanya
Harini dah masuk keje blk

Shaya masuk opis pun on time
Takde lambat
Cuma skang ni
Kepala Shaya ada agak pening lalat sket la
Takan jet lag plak kan
huhuhuhu

Tapikan
Naik flight kali ni memang worst la
Both from KL to KK and from KK to KL
Kapal terbang asyik bergegar je
Pastu yang paling Shaya tak tahan tu bila kejap turun kejap naik
Encik Pilot mengelak turbulent flow

Ohhhhh..
Seyes la Shaya tak mampu nak citer byk
Sebab memang rasa betul2 punya pening2 lalat ni
Nanti2 la shaya sambung cerita yer



12 comments:

eB ezrin said...

eB laks yg pening2 lalat bacer hik3

Azueriena Norash said...

alalalala....ciann dier feningg ehhh....banyak entry nko haa aku tertinggal...gara2 tenet slow ler nie...

fLo said...

citer psl g sabah nnti k..

babe aku dh tuka link..

http://salynomin.blogspot.com

yong ibu chem said...

byk sgt mkn seafood kat sabah kot hehehee

tp sana mkn mmg heaven kannn

Bibu said...

erk pening2 lalat ada sesuatu kah?hehehehe

Daddy Ziyyad said...

cakap pasal air turbulence ni, mmg saya risau! pernah sekali masa flight dari bali balik ke KL, saya tg tido..terngigau kapalterbang nak terhempas sampai jerit "flight nak terhempas!!!"..padahal kapalterbang langgar awan aja..habis semua org dlm flight cuak..ekekeke

KSWSK said...

@eB
jangkit plak yer

KSWSK said...

@Azue
xpe leh bc selow2

KSWSK said...

@flo
tungguuuu

KSWSK said...

@yong
maybe kot

KSWSK said...

@bibu
tiada pun sesuatu itu bt ms ini..hehehe

KSWSK said...

@daddy ziyyad
hahaha...