Friday, 13 December 2013

13.12.13

Arini 13.12.13
Kat masjid-masjid
Mesti ramai yang tengah tunggu giliran nak nikah
Sbb arini tarikh dan harinya
Shangat cantik
Lebih-lebih lagi Baraqah hari jumaat

Harini Shaya mampu bernafas dengan aman
Sbb shemalam hal CCC dah settle

Arini nak siapkan documentations
Utk submission strata title pulak

After this
Shaya akan sedikit demi sedikit
Buat entry tertangguh
Untuk dimemorikan kat dlm blog ni

Sekiranya ada yg kata
Alahhhh...
Cite dah basi
Its ok
Shaya tak kisah

3 comments:

eB said...

aaah. tarikh yg cantekkan rinih? 10 hari lagi anniversari kami plk :)

lieyalatif said...

takpe2, basi2 pun yg penting di abadikan kat blog, nanti esok2 dah tua leh kite bace balik memori2 bermakne ni kan heheeheheh

Cho Zila said...

ada aku kesahkan... tak kisahler ni blog kita basi ker idakker okler lagi dari blog yang copy paste tu...