Saturday, 28 August 2010

Sayu Sungguh...

Awak
Ni la gambar yg bt hati Shaya sayu n sebak yg amat
Mata mmg da bergenang2 pun dgn air mata
Pandang mata dia yg redup tu

Ya Allah...
Terus Shaya
Teringat Kat Abah Shaya
Akak Shayang Abah
InsyaAllah Akak akan jaga Abah selagi ada hayat



 Sila la clik kat -------> Kisah M.Rajoli

4 comments:

♥Azie♥ said...

Moga Allah sentiasa berikan kesihatan yang baik untuk abah wa..amin.

untuk M.rajoli moga cepat sembuh.

fLo said...

aih...sakit hoo mrajoli...ooo kesian..huhu..
semoga dia cpt sembuh...

ieda said...

ya allahhh siannn M Rajoli nie ..
sakit dah teruk sgt dah tgk nie .. dulu dia x teruk sgt .. still boleh duk kat kerusi ..

semoga allah berikan kesihatan buat nya .. aminnn

Cho Zila said...

wa... sori baru nak sempat melawat balikni... akak rindu ngan wa kat fp tau.. takper dah berblog... makanya akak kena tukar gak kena rajin bukak blog... kat fppun dah sunyi...
wa.. bestnyer tengok blog wa, cantik dan kemas.... berbalik pada kisah ni moga kita akan dapat membahagiakan hati kedua ibu dan bapa kita hingga akhirnya.... amin... untuk m.rajoli gak kita doakan moga diberikan kekuatan untuk menghadapi dugaan ini...