Monday, 23 August 2010

Semampu Ku

Awak
Beberapa minggu sebelum Birthday Awak
Awak ada cakap Awak nak hadiah kerete EVO kaler Biru
Macam gambar ni


google


Shaya senyum jer
Than Shaya cakap
Shaya mana mampu nak belikan kerete tu tuk Awak


Rege dia je boleh buatkan Shaya
Terus berpuasa selain dari puasa wajib dan ganti selama beberapa tahun
Bagi nak cover duit installment tu
Heheheheheheheh
Mau Shaya akan selimmm melim cam ranting kayu
Ala2 model ni

Google

Tapi Shaya cuba ikhtiar jugak
Bagi memenuhi permintaan Awak
Pikir punya pikir
Shaya rasa
Ini je yang Shaya termampu
Harga dia tak le semahal mana pun
Tapi Shaya carik ni mcm spec yg Awak nak
Dan kasi kat Awak pd  majlis "buka puasa"
Yang nyaris2 nak kantoi tu


Awak
Hadiah ni Shaya bagi
Dengan rasa kasih shayang sekali tau

Dari Shudut hati Shaya yang paling dalam
Shaya harap Awak Maafkan Shaya
Andainya Shemua tu tak Sheperti yg Awak Impikan
Hanya Majlis tu dan juga hadiah ni je yang Shaya terdaya
Buat untuk Awak


Terima Kasih pada Geng Komplot
Shebab sudi memeriahkan dan meraikan

Google

7 comments:

atty's said...

salam wa..lebihkurang dah adiahnya tuh

fLo said...

hehehehehehe......jd la kan...=p

Ruziawati Bukhari said...

ok apa hadiah wa ni.. hehe..

happy belated bday buat si dia ye wa? semoga panjg umur dan murah rezeki selalu.. cakap kat dia t pesan, jaga wa baik2 eh?

azueriena said...

hehhehehe....keter nie simpan sampai dpt baby nanti ehh...kira reta pusaka turun temurunn tauu...hahahahaa

ieda said...

hahahahah cute lah dik .. musti "awak" tuu vanger walau x dpt aper yg diharapkan , dpt jugak yg lebih kurang mcm tuuu ..

x per dik akak rasa "awak" adik tuu dah paham sgt2 .. heheheh x mo lah kurus mcm tuu dik ..
x dpt akak bayangkan hehehhe

izman said...

kalau BF ko tak nak kereta RC tu, ko pos je kat aku ye....

♥Azie♥ said...

wa ok la tue ..kete jugak... :)