Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 26 August 2010

Iftar Sesi Keempat @ Saujana

 Awak..
Kali kedua Shaya berbuka kat Saujana Subang
Kali ni stil ngan authority yg shama
Cuma department yg berbeza

Shaya pun cuma kenal shorang dua je dr department ni
So kira ni sesi kenal2 la
Sib baik pengarah dia mesra alam
Shenang skit Shaya nak borak2

Dah la Shaya tertinggal HP kat opis Shemalam
Makanya Shaya kena la Shampai awal skit
Kang terpingga2 plak dorang shemua
nak carik seat





Tuk Shesi ni shebab booking dibuat last minute
Makanya
Tak dapat la tempat aircond
Kena duduk kat luar
Dah tu plak meja kat yg paling ujung
Sib baik view cantik
Dan dekat ngan sate n makanan yg panggang2 tu shemua

So xde la Shaya nak bebel shanggat kat dorang tu
Shaya bukan apa
Risau lau ujan, sure tempias punya
Dah tu yg ada anak2 kecik
Kang shelamat plak dorang terjun dlm tasik or pool tu



Kalau yg hari tu Shaya bedal 4 gelas tea tarik
Kali ni Shaya berjaya minum 3 gelas jer
Makan pun xde la shebanyak haritu
Maybe Shebab Shemua menu dia Shaya da try
Tapiii..yang pasti
Rendang daging dia shanggattt shedappp


4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah sonotnye kak.....macam2 menu ade kan.....siap laa berround pi amik makanan heheeheh

KSWSK said...

A'ah lieya..berround2 ha akak g amik makanan...hehehehe

SyidaGorjes said...

cantik view!
semalam g mkn kat holiday villa....hampa.tak best.

dilaOHdila said...

wah wa...eksklusip tompek eeeeyyyy
matahari diufuk timur ghitew...kelass!!!!