Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 3 March 2011

Ada Berani??


Agak2 Kengkawan shemuakan
Ada berani tak nak buat ini macam
Dengan gaya jalan ala catwalk kat runaway...
Peringatan yer
Jangan tiru aksi ini jika tak ada orang lain yang menjaga pintu masuknya
Bahaya...
hehehehehehe

Dlm kes Shaya
K sedia menanti kat muka pintu
Jadi Encik Bodyguard


4 comments:

Azueriena Norash said...

awatttnyerr....tuuu.....nie mesti kes nak terkucil sgt nie..hehehee

☆ lieya latif ☆ said...

kikiki ni kirenye dah tak tahan sgt la kak yeak...takpe2 yg penting ade bodyguard standby heheeheh

atty's said...

uit napa tu wa..

SyidaGorjes said...

engko dah kenapa ni?
female toilet xde ke?