Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 17 January 2012

Kanan Or Kiri

Tak tahu nak pilih yang mana
Yang belah kanan or kiri

Design yang sangat simple
Utk org yang simple jugak
Lokasi kawasan kejadian adalah
Di Charles & Keith Pavilion


8 comments:

Cho Zila said...

belijer dua-dua wa .. .memang sangat simple.. akakpun suka...

atty's said...

kty suka yang kaler gelap tuh.

~diAhOntHeblOg~ said...

kiri beb!! i likeee

~diAhOntHeblOg~ said...

eh2..kiri aku tau..hahaha..yg kaler beige ke ape tu

lieyalatif said...

lieya suke yg dark brown.....cun le kak wa!

Azueriena Norash said...

2-2 pun cunn sehh

AyangAizul said...

yg kiri kak...
hr tu dah usha2 kat cnk midv ni... nak tgu bonus je :)

Nana said...

suka yg kiri dari pandangan kita ni haha buka kiri tangan wawa