Tuesday, 10 January 2012

Menara Condong

Kalau nak dikira
byk kali jugak Shaya dtg kat Teluk Intan ni
Semenjak zaman kecik2
Dtg naik bas loncat2 tu lagi

Sbb lau dulu2
Kitra Teluk Anson ni la
Yang paling happening n paling dekat
Dengan kampung Shaya tu
Nak ke KL or Klang agak jauh

Skang ni
Even dah xbape happening
Tp zaman solo dl
Shaya slalu gak melepak sini ngan BFF Shaya
lepak kat Pizza Hut

Tapi kan semenjak zaman dl
Shaya tak pernah ada rs hati bergambar kat Menara Condong ni
Xtau kenapa

Mcm kesiankan
Org ramai yang dah siap dpt naik kat Menara Condong tu lg

Insyaallah
One fine day
Akan ku tawan menara itu

Gambar ni pun
Main snap sambil lalu jer

Dah lama duk teringat nak mkn
Laksa kat pasar mlm dia tu
Yang kat depan HSBC

8 comments:

Cho Zila said...

main snap sambil lalupun cantik weh... dulu kalau gi sini hari pasar malam sabtuker tak hengat beli macam2 lepaihtu kena marah ngan mak sebab membazir....

Cho Zila said...

main snap sambil lalupun cantik weh... dulu kalau gi sini hari pasar malam sabtuker tak hengat beli macam2 lepaihtu kena marah ngan mak sebab membazir....

lieyalatif said...

selalu dengar n tgk kat blog org jek kak....pergi belum lagi....tingin gak nak gi....pastu posing2 ala depan menara condong pisa gitu kan heheeheheh

Daddy Ziyyad said...

saya pun dah lama nak ambil gambar menara ni..tak sampai2 lagi ke situ

~diAhOntHeblOg~ said...

hehe.aku pn ade gamba depan menara ni..time kurus..ahahah..memory tol..tp sane xde ape sgt kan..kedai2 byk tepi jalan..

zahira said...

me pun ada gmbr ni...snap masa pegi treasure hunt ;)

IntaNBerliaN said...

sy xpnh pun pergi menara condong ni lagi..hihi

AdaNaz87 said...

walaupun pernah jadi orang teluk intan, tapi tak pernah lagi tangkap depan menara condong. ;p