Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Wednesday, 15 January 2014

Avillion Admiral Cove Port Dickson

Duduk kat hotel ni
Sebab nak pegi kenduri kawin kawan Kay
Masa ni stil berdua

Biasa booking bilik tuk holiday Shaya guna Agoda
But that time Agoda fully booked
Guna option lain plak
www.dhr.com

Dapat bilik Superior
Rege dia RM 200.00++
Sekali ngan bekpes

Keadaan bilik adalah mcm ni
Ni gambar dalam website 
Ni actual room. Sama je kan



Shaya suka bilik dia
Nyaman jer
Bekpes kat sini pun sedap jugak

Bersama pengantin.

No comments: