Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Wednesday, 9 November 2011

Akhirnya ~My Deal

Setelah lama duk belek2
Mcm2 iklan yang ada
Akhirnya
Shaya beli jugak

Reason paling kuat ialah
Ada outlet kat Bangi
Senang nak pegi
Ada sesiap yang dah pernah guna deal cenggini?
Cer cite sket
Shaya ada lg 1 mydeal punya kupon ni
Yang Shaya dpt dr giveaway ritu

5 comments:

~diAhOntHeblOg~ said...

wa..diah penah..slalunye die akan offer nnt pas abis treatment..tuk amik 10 session bape tah..tp murah sikit dr kite amik biase la..yg rm8.8 ni biase la kan..tuk 1st timer je..

Nana said...

ni btol2 murah ni wa
kita plg murah bli popcorn RM4.50
bese kt mydeal ni bli tiket wayang je & popcorn
pastu bln lepas ada bli puzzle photo
dah sampai pon kita oder aritu dia pos ke umah

lieyalatif said...

oo kak wa pun dah beli yeak....tu le, lieya pun ade gak bace member2 beli kupon camni...nanti kak wa citer yeak....takut nanti bile dah sampai kedai, die mintak tambah lagi duit ....

Daddy Ziyyad said...

tak pernah beli pun ...haha

eB ezrin said...

nanti update yer :)