Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Saturday, 3 September 2011

Churp Churp Plak

Utk makluman Shaya dah stat keje yer arini
huhuhuhu
Tp xpe coz arini half day jer
Pastu blk keje kang g jalan raya
Buat kawan2 yang lain
Selamat berbara'an la yer
(siapa yg tak faham apa itu bara'an sila tnya kwn yg jawa or banjar)

Tinggalkan kejap kisah bara'an
Shaya nak zahirkan rasa terima kasih
Pada adik incik Nuffnang iaitu Cik Churp Churp
Sbb sudi bg Shaya tiket wayang free

Shaya masuk contest Churp Churp ni time bln poser ritu
Cik Churp Churp suh tweet 
idea paling menarik tuk bachelorette party
Tweet Shaya

Shaya juga dah bt RSVP uk tgk citer tu
Siapa yg dpt jugak
Sila la bagitau
Leh kita laga2 pipi bl jumpa nanti

So siapa yang blum ada acc Churp Churp
Sila la join yer
Mudah jer click kat SINI 
Pastu anda pun berpeluang tuk dpt tiket free mcm Shaya

2 comments:

tiefazatie said...

wah..dh keje ek..

slmt hari raya..maaf zahir batin..=)

KSWSK said...

@Tiefazatie
selamat hari raya dik