Tuesday, 13 September 2011

Demam + Diet

Shaya MC arini
N3 yg awal td auto publish
MC betul2 punya ni
Demam

Shaya memang tiap2 thn akan demam yg agak lama
After demam ni Shaya akan kurus
hahahahahaha

Shaya bt kajian pd diri Shaya sendiri
Pd awal thn Shaya mmg akan agak membesar
Sbb keje Shaya mkn ikut suka
Pantang smua Shaya langgar

Pastu Shaya akan mengempis sikit
Bermula dr bulan puasa
(Time Raya membesar sikit)
Bl nak ke penghujung thn
Kebesaran itu akan terus berkurangan

Bagus Shaya punyai
Rakan yg jaga "tepi kain" Shaya
Tegur Shaya bl Shaya dah gemuk
Bising2 kat Shaya jugak
Bl Shaya dah nmpak mcm sekeping roti
(Sbb roti itu gebu)

Andai ada yg terfikir
Apa kaitan demam n diet
Bl demam Shaya xde selera nak mkn sgt
So Perut Shaya akan menguncup
Bl perut Shaya dan menguncup
Dan terbiasa diisi dgn jumlah makanan yg sikit
So Shaya akan mudah kenyang
Hasilnya
Shaya tak akan menambah jumlah berat badan

Opss..
Jgn Salah anggap
Shaya amalkan diet yg sihat
Shaya tak berdiet secara bodoh2 saja
Tajuk diet Shaya adalah
Diet Sesuka Hati Shaya



6 comments:

Nana said...

adoi sama la kita wa..
demam gak ni dari minggu lepas
xbaik2
tp datang keje gak

Cho Zila said...

baguihler gitu wa akakni tak der maknanya tambah dah usia bertambah kemain payah nak kurangkan berat badanni ha..

atty's said...

semoga cepat sihat wa

KSWSK said...

@Nana
wa arini je rs tak larat sgt

KSWSK said...

@Cho Zila
tp akk pun bkn berisi sgt pun..selim gak tu

KSWSK said...

@atty's
mekasih kak