Tuesday, 20 September 2011

Kenangan Fotopages

Sebelum join blog
Shaya actived dlm fotopages
Byk gambar ada kat sana

Tapi Skang fotopages dah tggl kenangan bergambar je la
Arini rindu nak skodeng2 kwn2 kat fp
Sesambil tu gelak2 tgk gmbar lama
Rupa Shaya yg kejap nguncup
Kejap ngembang

Selain tu
Byk juga perkara yg dah Shaya buat
Apa yg Shaya lalui
Incik K pun xpernah tgk lg rasanya
hehehehe

Antara memori yang terukir

Convo Acu
Rumah Amal Ti-Ratana

Rumah Amal Klang
Tournament

Annual Dinner
Featured in Nur
Holiday Langkawi

Hong Kong
Runaway

Koleksi
Teater
Skytrex
White Room Studio
Treasure Hunt
Tu smua sebahagian dr koleksi gambar yg ada
Skang smua duk elok je dlm fotopages tu

11 comments:

Nana said...

hehehe ye la wa..

kita pona da fotopages juga
masa tu ikut2 kawan la
time tu mana ada fb,
blog pon tak tau lg
skang dah jadi khazanah seme gmbr2 kat sana

cikbedahlaser said...

hahaaha nape tak up gmbr tkb kali??
memori.. memori

atty's said...

wa..kyatt terkenang zaman kita berfp dulu..rindu saat tu kan ..

far_east said...

lain la muka dia....hehe

KSWSK said...

@Nana
kan..dl fp ni kira yg paling pemes la..

KSWSK said...

@cikbedahlaser
kak wa lupa sungguh dah psl TKB ni...pidah ckp br akk teringat

KSWSK said...

@atty's
semua tggl kenangan indah kan kak

KSWSK said...

@far_east
lain sbb dah gemuk la tu kan...hahahaha

tiefazatie said...

wah..cantiknya sis...=)

ok sis..tq..nt ifa folo balik eh..

eva said...

heheh bestkan tgk gamba lama2.. semua ada kenangan dlm tu..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

masukla yg event2 tue dalam blog semula.. yg ada dalm nur tue masukla dalam blog jugak...