Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 23 August 2011

Official Iftar 5 @ Singgahsana Hotel~Value For Money

Shemalam sesi mengiftar diri lagi
Kali ni kat Singgahsana Hotel Petaling Jaya
My 1st time Iftar kat sini
Memula masuk nmpak dia punya hall penuh
Dengan umat manusia
Rupanya ada sesi meraikan anak yatim jugak

Menu buffet iftar kat sini
Adult RM65 nett
Child 7 till 12 years old RM45.50 nett
Senior Citizen 55 yeard old and above RM45.50 nett
Child below 7 years old FOC
Setiap 5 booking akan dpt 1 complementary voucher
Yang kita leh dtg tuk kali kedua n mkn FREE
Complementary voucher
Kat Singgahsana lauk2 dia pun bleh tahan sedap
Org kata mmg value for money la
Dtg iftar kat sini
Padan la ramai org jer

Paling best
Ni kira 1st time Shaya jumpa
Hotel yg hidangkan telur ikan goreng
wallah..
nampak tak ada telur ikan goreng dlm pinggan tu
Kiranya menu-menu kat Singgahsana ni
Sedap2 belaka la
Bakso dia sedap
Kambing golek dia
Nmpk sgt garing n juicy
(Shaya xmkn kambing so skodeng je la)

So if ada yang berminat nak buka kat sini
Sila la call
Najah Sharina Binti Zulkifli
Sales & Marketing Executive
KUB Singgahsana PJ Sdn Bhd
Persiaran Barat Off Jln Sultan
PO Box 512, 46760 Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan
Tel : +603 - 79562100
Fax : +603 - 79542041
Mobile : 012 - 6677276
www.hspj.com.my

3 comments:

eB ezrin said...

adeuh np sdp sgt tuh? hu3

Daddy Ziyyad said...

voucher tu kalau tak tau nak buat apa, boleh saja bagi kat saya..keh keh keh..

atty's said...

bak kata daddy ziyyad..kalu tak tau nak buat pe ngn voucher tu ..bak lanting kt kyatt ..hahhahahha..