Thursday, 28 April 2011

Duit Lebih


Siapa nak beli rumah?
Tapi Syarat utama kena ada duit yang banyak
hehehehehehe
Ayat propa tak hengat

Nak tau nape Shaya ckp mcm tu
Sila la g lawat web site  The Airie
Korang pasti akan dapat jawapannya


Shaya tak dpt komisen pun lau korang bl umah kat sini.
Just nak tnjuk antara konsep rumah-rumah yang ada skang ni
Pastu kita as pembeli just sediakan la kertas ada muka Agong tu yer
Lau kita berhajat nak mendiami rumah sebegitu rupa

Pastu sila pastikan yang anda mampu tuk mempunya seorang maid
Sebab kang siapa nak kemas umah besau-besau tu
Lau sendiri rajin n larat tak pe..
Boleh buat sendiri
Lau asyik busy memanjang
Camne ner...
Inilah hakikat kehidupan sekarang




4 comments:

Azueriena Norash said...

hmm tu ler makin besau umah..makin leceh nak kemas...maid pun skrg..banyak yg demand ler....haaaiiiishhhh

fzy fuzzy said...

lokasi???
macam berminat nih...
hehehehe mcm la banyakkkkk kertas gambar agong tu...

KSWSK said...

@Azue
nak amik maid pun kos riban2...huhuhu

KSWSK said...

@Kak Fzy
Sri Damansara