Friday, 22 April 2011

Muka Sendiri

Kebiasaannya kita akan mintak org yang lukis muka kita
Or kita lukis muka kita berpandukan gambar
Atau kita tgk cermin than lukis wajah kita

Macam mana kalau kita perlu lukis muka kita
Tanpa bantuan semua-smua tu 
Maksudnya
Tetiba org kasi kertas dan pen or pensil
suh kita lukis jer
Agak-agak korang mampu tak lakukan?

Shaya berjaya lakukannya
Nak tau camne rupanya?
Gi ne ler
Sewaktu Team Building di suatu masa dahulu

14 comments:

eB ezrin said...

ha ha ha... comey x engat... eh, kami dolo lukih muker kwn sbelah jerk ;p

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

kalau akak.. bahagian muka kena kasi bolat sikit.. hehehe

p/s: bestnya byk tanaman yg dia tanam kat umah dia.......... umah katner? leh ngendeng sayur mayur tu nnt.. hehehehe...

cham's said...

hahaha...dah mcm bini popeye versi muslimah, chomeeeeey

SyidaGorjes said...

nape muka ko petak wa?

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahaa... cute..

cikgu fiQ said...

lawa giLe lukis,,huhuh!
nway,bLogwalking here..kaLu sudi, terjah lah bLOg sy,
http://simpleasfiq.blogspot.com/
sudi2kan lah foLLow ye?

Azueriena Norash said...

muahahhaha...lawa...lawa...lawa....siap pakai purdahh daaa....pandai2...

KSWSK said...

@eb
itu yg paling senang nak lukis...

KSWSK said...

@Kak Madihaa
muka pakai tudung bulat da kurang sket kak..
umah kat Sec 3 BBBangi kak..meh le dtg

KSWSK said...

@cham's
betull..mcm katun kan..hahahahha..katun ana muslim la

KSWSK said...

@Syida
petak erk tu?

KSWSK said...

@Khuzrin
cute la sgt kan..hahahahha

KSWSK said...

@Cikgu Fiq
gila pun tak lawa mcm tu kan cikgu..

KSWSK said...

@Azue
dah itu yg paling senang nak lukis..hehehehe