Friday, 29 April 2011

Ketagih

Skang ni kat office Shaya ada satu ketagihan
Ia telah menjangkiti kebanyakan pekerja department Shaya
Bermula dari seorang kemudian ke seorang yang lain
Ketagihan ini hanya dapat diberhenti apabila bekalan sudah habis sahaja

Itu pun cuma seketika
Kerana usaha mencari bekalan diteruskan sehingga ke PETRONAS
Betapa gigihnya kami mencari ubat untuk ketagihan kami
Tapi nasib baik kos yang perlu dikeluarkan tidak la menlangkaui kewarasan akal
Nak tau kami ketagihan apa?

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Kami ketagih makan kuaci
hehehehehehhehe





10 comments:

atty's said...

kyatt kat opis ..kt umah mesti ada bekalan..mmg syiok..

Azueriena Norash said...

lorr...makan kuaci ker....iskk..iskk..iskkk...aku suker jugak dolu2...skg nie dah jarang mkn kuaci niehh....

jgn buang sampah merata2 tauuuu...

SyidaGorjes said...

wa, bukanke kuaci ni yg diorg ckp diharamkan tu?
aku tak makan kuaci, so dikira selamat la ye.hehehehe

saya_arief said...

hamster kami suke makan bende nieh

Ainin Naufal said...

akak marah kalau suami beli kuaci. dia suka sepah2. eeee... geram tawwww

KSWSK said...

@Atty's
leka kan kak duk ngunyah

KSWSK said...

@Azue..
Dia ikut musim..bl dah jemu kang lama br teingin nak mkn blk

KSWSK said...

@Syida
dia ada 2,3 jenis..yg ni ok

KSWSK said...

@saya_arief..
tuan hamster suka mkn jgk tak?

KSWSK said...

@Ainin Naufal
akk suh la dia pun dlm 1 bekas..jgn sepah2 kan